شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

یوسف مصری



یوسف مصری نمی آید به کنعان دلم

بازسر را می گذارد غم به دامان دلم
بی حضورچتر دستانت ببین یعقوب وار
مانده ام امشب دوباره زیر باران دلم

نظرات 1 + ارسال نظر
حریم پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 09:28 ب.ظ

من از اشکی که می ریزد ز چشم یار می ترسم/
از آن روزی که دلدارم شود بیمار می ترسم

رها کن صحبت یعقوب و دوری و غم فرزند/
من ازگرداندن یوسف سربازار می ترسم

همه گویند این جمعه بیا، اما درنگی کن!/ا
ز اینکه باز عاشورا شود تکرار می ترسم...

خدایا چنان که سرانجامم ختم به ارزویم شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد