شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

رای بی رای

برخی میگویند رای بی رای

نگاه کنید چه کسانی میگویند رای بی رای

همانهایی که وضع موجود را فراهم کردند

روحانی،خاتمی،اصلاحاتیها،امریکا،اسراییل،سلطنت طلبها

دشمنان درجه یک کشورم ایران

می گویند چیزی تغییر نمی کند؛

یعنی اگر روحانی نبود هم باز وضعیت مرغ و پوشک و روغن و ارز و سکه و بورس و غیره همین بود؟ جبر است که بدبخت باشیم؟

می گویند دولت هیچ کاره است؛

اگر دولت هیچ کاره است اینهمه نامزد برای هیچ آمدند؟ برجام محصول دولت هیچ کاره است؟ دولت چون هیچ کاره است قیمت بنزین را چندبرابر کرد؟ چون کاره ای نیست سربودجه اش در مجلس دعواست؟

می گویند اگر با رای ما چنین شد، رای نمیدهیم تا بهتر شود.

واقعیت اینست که با قهر هم باز رای می دهید؛ رای ندادن خودش رای است: رای به اینکه دیگران بجای من انتخاب کنند؛ رای به استمرار وضع موجود؛ رای به حاکمیت اقلیت؛ و در نهایت رای به شیادان؛کسانی که تلاش کردند با فشار تحریم، مردم را از کشور و خاک شان جدا کنند.

 رای ندادن یعنی " آی شیادها شما موفق شدید. لطفا بازهم تحریم بفرمائید."

"کارهای نکرده" و "کرده" دولت روحانی را مرورکنید؛ ریشه تلخی ها همانجاست. دولتی میخواهیم که آن تصمیمات غلط را تکرار نکند و آن بارهای روی زمین را بردارد. همین. 

"راه هست"؛ تنها "مرد تحول" می خواهد.

رای میدهم

 من رای میدهم چون ایران حرم است

من رای میدهم چون عاشق شهدا هستم

من رای میدهم چون عاشق رهبرم هستم

من رای میدهم چون کشورم را دوست دارم

همه انهایی که رای نمیدهند بدانند که

تمامی انچه در متن فوق می بینید را قبول ندارید

ویک تست DNAهم بدهیدوبه ایرانی بودنتان شک کنید