شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهید ابراهیم یعقوبی

●●●●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬●●●●●●
●●●●●▬▬▬▬▬▬
ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬●●●●●●

چند ساعت قبل از شهادت، او به من گفت:

«من همه کارهایم را انجام داده ام یعنی واقعاً

آمده ام که شهید بشوم.» من گفتم:

«در جبهه بودن و کارکردن هم نوعی سعادت و خدمت است،

حتماً لازم نیست که انسان، شهید بشود ...»

در جوابم گفت: « ماندن برای من دیگر مشکل شده است،

با توجه به این که زیاد در جبهه بوده ام

و ... دیگر برای من سخت است که بمانم.»

احساس کردم اندوه سنگین فراق دوستان و

همسنگران بر دل او سنگینی می کند و

دیگر مرغ روحش، آرامش ماندن ندارد...

مدتی نگذشت که به آرزوی دیرینه خویش رسید

و به جوار قرب حق، راه یافت.

  

راوی : کاظم فکری (همرزم شهید)

شـادی روح شــهدا صــلوات


3184c908.gif

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد