شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

دلم گرفته به وسعت دنیا

http://upload.iranvij.ir/image_tir91/1342481418.jpg

دلم گرفته به وسعت دنیا

امسال سالی بود که شهدا دعوتم نکردن

سالی بود که بسویشان گام برنداشتم وانها نیز مرا نپذیرفتند

می دانم همیشه وقتی تو را بخواهند برایت دعوت نامه می فرستند

ولی امسال دریغ از یک نگاه

واین همه را تقصیر کار خودم بودم

خدایااویی که هر سال مرا به کنار اروند می برد وعظمت تورا در

ثانیه ای برایم بازگو می کرد نیز نیامد

راستی دایی جان کمکم کن در این دنیایی که غبار الود است گم شده ام

من درهوای صاف این دنیا راهم را گم کرده ام

حال که هوای غبار الود اینجا را گرفته است چه کنم

دایی جان می شود مرا نیز کمک کنی می شود دستی بر زیر بالهایم بزنی

من هنوزپرواز را یاد نگرفته ام من هنوز دلبری بر نگزیده ام

من هنوز در پایین دنبال شما می گردم وحال انکه شما اسمانی هستید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد