شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

جگر شیر نداری سفر عشق مرو

پیشانی بند بسته ،پرچم دست گرفته بود وبی سیم را هم روی کولش...

خیلی بانمک شده بود. گفتم: خودت رو مثل علم درست کرده ای؟ 

می دادی روی لباست را هم بنویسند.

پشت لباسش را نشان داد نوشته بود:

 « جگر شیر نداری سفر عشق مرو! »

گفتم: به هر حال، اصرار  نکن. بیسم چی لازم دارم ولی تورا نمی برم

؛ چون هم سن ات کم است هم برادرت شهید شده!

با ناراحتی دستش رو گذاشت روی کاپوت ماشین و گفت:

باشه،نمیام ولی فردای قیامت شکایتت روبه فاطمه زهرا(س) می کنم. 

میتونی جواب بده!

گفتم: برو سوار شو.


در بحبوحه عملیات پرسیدم: بیسیم چی کجاست؟

گفتند نمی دانیم، نیست. به شوخی گفتم: 

نکنه گم شده،حالا باید کلی بگردیم تا پیدایش کنیم.

 بعد عملیات نوبت جمع آوری شهدا شد.یکی ازشهداترکش سرش رابرده بود.

وقتی برگرداندیمش پشت لباسش نوشته بود:

 « جگر شیر نداری سفر عشق مرو»

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حماسه ظهور سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 11:51 ب.ظ http://Campaignzohor.loxblog.com

سلام
ممنونم ازتون که سر زدید وبلاگ شما هم عالیست موفق باشید
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ممنون ازحضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد