شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

آهای شهید گمنام

آهای شهید گمنام، با تو هستم. می گویند؛ فرشته ها در شب قدر نازل می شوند از آسمان به زمین. فرشته باران است امشب. می شود فرشته من تو باشی؟ بارها برایت فاتحه خوانده ام و اصلا نمی دانم تو کیستی. بیا امشب از آسمان به زمین و برایم فاتحه بخوان. ثواب دارد.
 من مرده ای هستم که مزارم سنگ ندارد. دلم از سنگ است. چه بلایی آورده ام سر این لوح سپید. گناه، مرا بی آبرو کرده. لازم نیست پرده ها کنار رود. تو از آسمان همه گناهان مرا دیده ای. گناهان ریز و درشت... شب قدر مرا می بینی ای شهید گمنام. مقدرات یک سال من امشب بسته می شود.
بیا تو که مقدارت بالاست من بی مقدار را کنارت بپذیر
نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 10:39 ب.ظ http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

واینبار هم ای شهید گمنام دل اسمانیت چشمان دنیایم را به اشک نزدیک میکند وانچنان است که شب قدر تو شبی بوده که تمام دنیایت را واخرتت را کفایت کرده ومیکند ومن هنوز در پی انم که مار ببخشند وشاید وشاید بتوانم با شاه پراسمانیت چنگ بیندازم وپر کشیدن تو مرا نیز اززمین بلند کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد