شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

بسیجی واقعی

بابام گفت پسرم کجا بودی؟

گفتم: پایگاه

گفت:خجالت نمی کشی چفیه می ندازی

گردنت میری تو خیابون

گفتم :نه برای چی بابا

گفت :بهت متلک نمیگن دوستات

گفتم : بگن برام هدفم مهمتر از حرف دوستامه

گفت :میدونی تو از من مرد تری

گفتم : شما جبهه رفتی جانبازی ولی من هنوز اول راهم

گفت :اون موقع که از جبهه میومدیم اولین نفری

که تو خیابون میدیدمون چفیه مون رو به

عنوان تبرک میگرفت ازمون

ولی حالا ....


گفتم :بابا بسیجی تا آخرش ایستاده و وقتی

از پا میوفته که سرش روی نیزه باشه

بعد دوتایی زدیم زیر گریه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد