شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهیدان پرویزوعباس اکبری



سلام دایی های عزیزم
میشه دستم رودوباره بگیرین وازاین زمین خاکی بلندم کنید
راستش خسته شدم از این زمین خاکی که هر چی بیشتر
میمونم نمیدونم چرا بیشتر فریب خورده میشم

دایی ها کمکم کنید

خدایا چیزی ندارم بگم غیرازاین چندبیت شعر

ای فضل تو دستگیر من، دستم گیر

سیر آمده‌ام ز خویشتن، دستم گیر

تا چند کنم توبه و تا کی شکنم

ای توبه ده و توبه شکن، دستم گیر


از تو همه رحمتست و از من تقصیر

من هیچ نیم همه تویی دستم گیر

*******
دیروز به ساغری شکستم توبه
 امروزبه توبه ای شکستم ساغر
ای توبه ده وتوبه پذیر دستم گیر
نظرات 3 + ارسال نظر
✿ ღبی پلاک✿ღ دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:26 ب.ظ http://just-allah-1.blogfa.com/

سلام علیکم
وبلاگ خیلی خوب دارید
با افتخار لینکید

سلام ممنونم ان شالله شما هم به شهراسمانی وصل می شوید

مهربانی ها دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:55 ب.ظ

خدایا تو می دانی ما را چه می شود و ما خود نمی دانیم
پس تو نجاتمان بده ، ای آنکه بی آنکه بگویم شنیده ای …

الهی امین

حریم سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 01:08 ق.ظ

خداوندا از تو می خواهم جرات گناه کردن را از من بگیری .
الهی العفو تویی الاهم

الهی امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد