شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

دل نوشته


ودوباره روزی دیگر ودوباره به من نیز روزی دیگر مهلت دادند تا شاید تا شاید

بتوانم برگردم وتوبه ای کنم از انهایی که نصتوحش میخوانند.ای کاش ای کاش

مهلت دادن هایم ثمری در برداشته باشد وعاقبت بخیری را برای خودم بخرم

که عاقبت بخیری من وتو به این بستگی داردکه چقدر خواسته ایم در فضایی که

حضرت عشق برایت فراهم کرده پرواز کنی ، ومیدانم دراین راه سخت

ابلیسی انطرف خط قرار دارد که حضرت ادم نیز ازوسوسه اش درامان نبود.یا مولای من 

عصری که من دران قرار دارم عصر تواست ودستم را بسویت دراز میکنم تا شاید

دست گنه کارم را بگیری ومن نیز عاقبت بخیر شوم

مولای من دیگر دلم ازاین نبودن هایم وندیدن هایم خسته شده است واین مرا بسیار از بین

میبرد وبرده است مولای من عشق را در وجود من نیز به ودیعه بگذار که بتوانم غلامی باشم

از غلامان حضرتت .مولای من خرابترین روزهایم انروزهایی است که تو را دران

ندیده ام وعشق دران روز سراغی از من نگرفته است .

حضرت مولا مرا نیز بپذیر حضرت مولا مرا نیز دست گیری کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد