شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

بازآ و همه فاصله ها را بردار . . .


عصر یک جمعه دلگیر ... سرم درد ... تنم سرد ...
دلم بر سر خود زد که چرا بی کس و همراه؟
همه در پی عشقند و تو در وادی جهلی ...
همه در برهه مستی و خرمان ؛
همه هستی ز برای دل عاشق، گرو مهر خداوند شود
دل معشوق پر از مهر خداوندی عاشق شده است ...
و به این باور و ایمان برسیدم که همین عشق که هر کس که به وی تهمت بی شرم و حیایی بزند موهبت عشق به اندازه قطره نچشیدست
عصر این جمعه دلگیر؛ سرانجام
سرم حق به دلم چنین عاشق و شیدایی معشوق شود
آه ...
سرانجام
دلم حق به دلم داد که عاشق بشود
عاشق یک گل نرگس بشود




یَا حَمِیدُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ ، یَا عَالِی بِحَقِّ عَلِیٍّ ، یَا فَاطِرُ بِحَقِّ فَاطِمَةَ ، یَا مُحْسِنُ بِحَقِّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ وَ مِنْکَ الْإِحْسَانُ ، وَ بِحَقِّ زینب عَجّل فی فَرَجَ مولانا حُجَة اِبنِ الحَسَن..




 
نظرات 1 + ارسال نظر
یاس کبود جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام اقا سینا ممنون که سر زدین

خواهش میکنم وظیفه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد