شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

ایت الله بهجت


شوخی‎‌ شیرین حضرت آیت‎‌الله العظمی بهجت رحمة الله علیه با یک گمشده
 
حضرت آیت الله بهجت رحمة الله علیه گاهی در ضمن لطایفی،
نکات خیلی ظریف و دوست‌داشتنی را که متناسب با حال طرف بود

بیان می‌کردند. یک روزی، شخصی در صحن مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها)
 به آقا برخورد کرده بود. به آقا گفته بود که

حضرت آقا من خودم را گم کرده‌ام؛ می‌خواهم خودم را پیدا کنم، چکار کنم؟
 آیت الله بهجت(رحمةالله علیه) فرموده بودند که برو در آن

صحن یک اتاق و دفتری است به نام دفتر گمشدگان. بگو: من خودم را گم کرده ام،
 تا که در بلندگو شما را صدا کنند، ببینید آیا پیدا می‌شوید یا نه!

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله العظمی بهجت(رحمةالله علیه)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد