شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

استغفرالله ربی و اتوب الیه


کسی اومد خدمت پیامبر و گفت : من گناه کردم،
 وقتی می خوام توبه کنم به خدا چی بگم؟
حضرت عرض کردند: بگو استغفر الله !
اون طرف گفت: من توبه می کنم
ولی دوباره به گناه آلوده میشم؟
حضرت برای بار دوم فرمودن : هر موقع گناه کردی،
 از خدا طلب بخشش کن!
اون مرد به پیامبر گفت:
 اینجوری که گناهای من زیاد میشه؟
حضرت فرمودن : بخشش خدا بیشتره،
همیشه توبه کن تا اینکه
 شیطان رو تار و مار کنی !


❉ *.¸¸.*✳*.¸¸.*❄*.¸¸*❆ *.
¸.*❄.¸¸.*✳*.¸¸.*❄*.¸¸*❆

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد