شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهدا زنده اند/ یکی از معجزات شهدا از زبان یک استاد دانشگاه

بسم رب الشهدا والصدیقین

یکی از معجزات شهدا از زبان یک استاد دانشگاه

یه شب خواب بودم که تو خواب دیدم دارن در میزنن .

در رو که باز کردم دیدم شهید همت با یه موتور تریل جلو درخونه وایستاده و

 میگه سوارشو بریم . ازش پرسیم کجا گفت یه نفر به کمک ما احتیاج داره.

 سوار شدم و رفتیم . سرعتش زیاد نبود طوری که بتونم آدرس خیابون ها 

 رو خوب ببینم . وقتی رسیدیم از خواب پریدم . از چند نفر پرسیدم که تعبیر

این خواب چیه گفتن خوب معلومه باید بری به اون آدرس ببینی کی  به کمکت

احتیاج داره . هر جوری بود خودمو به اون آدرس رسوندم . در زدم .

دررو که باز کردن دیدم یه پسر جوون اومد جلوی در .

نه من اونو میشناختم نه اون منو . گفت بفرمایید چیکار دارید .

ازش پرسیم که با شهید همت کاری داشته ؟

یهو زد زیر گریه . گفت چند وقته میخام خودکشی کنم . دیروز داشتم تو 

خیابون راه می رفتم و به این فکر میکردم که چه جوری خودم رو خلاص کنم

که یه دفعه چشم افتاد به یه تابلو که روش نوشته شده بود اتوبان شهید همت

گفتم میگن شماها زنده اید اگه درسته یه نفر رو بفرستید سراغم که

من از خودکشی منصرف بشم و الان شما اومدید اینجا و میگید که

از طرف شهید همت اومدید...

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم واحشرنا معهم
 واهلک اعدائهم اجمعین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد