شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهید همت

خیلی از ما اگر جای شهید همت بودیم

با خودمون می گفتیم من فرمانده لشکرم و

هر چی من میگم درسته و اون کاری که میکنم

کاملا صحیحه و حق با منه و به طعنه به

دیگران میگفتیم این کارو بکن و اون کارو نکن ،

مگه من بهت اجازه دادم این کارو بکنی ،

چرا با من هماهنگ نکردی و...

ان شاالله خدا بهمون کمک کنه تا درسایی رو که

از شهدا می گیریم تو زندگیمون عملی کنیم.

                                                      بـازهـم شـادی روح شــهدا صــلوات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد