شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

خدایادوستت داریم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن
مرحوم حاج اسماعیل دولابی:
دستگاه خداوند از دستگاه حضرت یوســف(ع)کمتر نیســت .
 یکی از هم زندانی های یوسف خوابی را جعل کرد
و تعبیرش را از یوسف پرسید.

وقتی یوسف تعبیر کرد آن زندانی گفت دروغ گفتم
و خواب را از خودم ساخته بودم!
یوسف(ع) گفت : قضی الامر .
یعنی کار از کار گذشــــت و آن چه گفتم واقع خواهد شــد
.
ما هم چند بار دروغی به خــــدا گفتیم دوستـــــت داریم .
بعد که ابتلائات و تبعات دوستی ظاهر شد
گفتیم خدایــا دروغ گفتیم.

خداوند فرمود: قضی الامر
. یعنی کار از کار گذشـــــت
و به جمع دوستـــان ما ملحق شدی
.
خدایـــــــــــا دوســـــتت دارم به همین سادگی
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد