شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

الهی

الهی ...

سه خصلت است که نمی گذارد از درگاهت چیزی بخواهم ،

و فقط یک خصلت است که مرا به آن ترغیب می کند ؛

آن سه خصلت عبارتند از :

فرمانی که داده ای و من در انجامش درنگ کرده ام ،

و کاری که مرا از آن نهی فرمودی ولی من بدان شتافته ام ،

و نعمتی است که عطا فرموده ای ولی من در شکرگزاریش کوتاهی نموده ام ...

و اما تنها مساله ای که مرا به سویت می خواند :

تفضل و مهربانی تو به کسی است که به آستانت روی آورده ،

و چشمِ امید به تو بسته است ...

همه ی لطف و احسانت از روی تفضل ،

و همه ی نعمتهایت بی سبب و بدونِ زمینه ی استحقاق است ...

" دعای 12 صحیفه ی سجادیه - بخش 1 تا 3 "


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 10:41 ب.ظ http://seventhsky.blogsky.com/

آفرین لذت بردم
چند سال پیش یک صحیفه سجادیه خریدم ولی هنوز اونجور که باید با معنی نخوندم!
واقعا برای خودم متاسفم
یا امام سجاد (ع) خودت به فریادمان برس که از خودمان غافلیم

ان شالله که خوودشون کک همه ماها باشنددنیای سختی شده لذتهای دنیا روی اورده وسختیهای قیامت فراموش شده واین بدن ضعیف را طاقت عذاب نیست

N..........L جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 11:25 ب.ظ http://maloosak.69.mu

خوشبختی رسیدن به خواسته‌ها نیست،
بلکه لذت بردن از داشته هاست
بهترینها رو براتون آرزو می کنم به منم سر بزنین
9865

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد