شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

خدایا

•●•●✿ ✿●•٠·✿ ✿•●✿ ✿●•٠·●•٠·
"ﺧﺪﺍی"ﻣﻦ ...
ﺑﺮﺍی ﺩﻟﻢ "ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ" ﺑﺨﻮﺍﻥ...
"ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ" ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮﺩ ﺍﻳﻦ (ﻣﻀﻄﺮ).....
تا آرام گیرد این قلب نا آرام من.....

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 10:19 ب.ظ http://dastjerdshokoh.blogsky.com

سلام . واقعا وب تتخصصی زیبایی طراحی کردید و معلومه که حسابی وقت می گذارید. من به شخصه از وب شما لذت بردم و انشاا.. ادرس وب شما رو به دوستانم نیز خواهم داد تا آنها نیز از مطالب شما بهره مند شوند. اگر مایل بودید افتخار می کنم که به وب من لینک شوید. از امشب یکی از بازدید کنندگان پرو پا قرص وب شما من خواهم بود . با تشکر یه دوست تازه

سلام اقا محمد متشکرم از حضورتون..شرمنده فرمودین.ان شالله که بتونیم همه درمسیر حضرات عشاق باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد