شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

توبه

سوره بقره آیه 222 :
✔ همانا خداوند متعال توبه کنندگان و پاکیزگان را دوست می دارد.

امام حسن عسگری(ع) فرمود خداوند متعال خطاب به بندگانش می فرماید:
✔ ای بندگان من همه شما گناهکار هستید مگر کسانی را که من از گناه باز دارم.
 پس هر کس معتقد باشد که من می توانم او را ببخشم و با این حُسن ظَن به من،
 از من طلب مغفرت نماید هر آینه او را می بخشم و
 برایم گناهان او هر چند زیاد باشد مهم نیست!
چه اگر همه مخلوقاتم از اول و آخر زنده و مرده و تر و خشک همه جمع شوند و از
رحمت من مسئلت نمایند تمام حاجات ایشان را می دهم
و از رحمت وسیع من چیزی کم نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد