شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

مولای من

‏مولای من!

ای ناگهان تراز همه ی اتفاق ها

پایان خوبِ قصه ی تلخِ فراق ها

ای وارثِ شکوه اساطیر،جلوه کن

تاگم شود ابهت این ادعاها...

‏ " اللهم عجل لولیک الفرج ، وجعلنا من خیر أعوانه و أنصاره "

‏ " اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم "


نظرات 2 + ارسال نظر
biiitaaa جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 09:58 ب.ظ http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
56168

سلام وعرض ادب چشم وقت کنم حتما به وبتان سر میزنم

صالحه شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 02:43 ب.ظ http://yek-fenjan-sher.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود...ولی گاهی به این فکرمیکنم آقا به کدوم کار خوب من باید ظهور کنن؟
به لبخندی که از دل مهربون دخترک گل فروش دریغ کردم؟
به بوسه ای که از دستای مادر و پیشانی پدرم نگرفتم؟
یاحتی به نمازای یک خط در میونم؟؟
کلمات فقط کلمه نیستن گاهی وسعت دریا رو به دوش دارن...مرد میخواد"عجل فرج..."گفتن...از جنس همون مردایی که به قول شما آسمونین...
کاش بیشتر شیعه بشیم...کاش واقعی تر...
هه!
مرد نیستم...ولی عاشق اینم که نفسم بند این جمله باشه
"اللهم عجل لولیک الفرج...آمین!"

این سال جدید بخاطر حضرت زینب ظهور کن نه بخاطر ماهایی که روسیاهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد