شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

اللهم عجل

یاابن الحسن!
گذرثانیه های نیامدنت
سخت است...!
همچو حال عباس...
حین خالی شدن مشک اش...!
الّلهُـمَّ ♥♥♥عَجِّـ♥♥♥ــلْ لِ♥وَلِ♥یِّکَــ الْفَـــــرَج

نظرات 1 + ارسال نظر
@rEZ سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.kolbeye-tanha.blogfa.com/

لطفا هر وقت تونستی سر بزن سعی میکنم بازم هر طور شده اپ کنم افتخار میکنم به داشتن خوبانی چون شما دوستان و وظیفه خودم میدونم همرزگاهی مزاحم دوستان برای احوالپرسی و وضعیتشون بشم و دیداری تازه کنم
امیدوارم شما هم هر موقع وقت کردین منو مورد لطفو عنایتتون قرار بدین باعث خوشحالی چون بعضی دوستان راطه حرف زدن دارم تا حدی میشناسم
لینکتون کردم و وظیفست که همیشه سر بزنم من اکثرا اپم حداقل چند روز در هفته خوشحال میشم هم از احوال شما با خبر بشم هم بهم سر بزنید
با سپاس فراوان
مخلصتونم کوپیک همتونم

سلام برادر بزرگوارم چشم در خدمتتون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد