شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

تنهایم نگذار



خداوندا

خطا از من است، می دانم
از من که سالهاست گفته ام " ای♥اک نعبد"

امــــــــــــــــــــا
به دیگران هم دلسپرده ام... از من که
 سالهاست گفته ام " ایاک ♥نستعین"

امــــــــــــــــــــــــا
به دیگران هم تکیه کرده ام
امـــــــــــــــــــــــا
رهایم♥ نکن
بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم... خداوندا
دل به تو سپرده ام
مرا به حال خود وا مگذار...
♥♥♥♥♥♥♥♥

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرام جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 10:53 ق.ظ

دعایت میکنم. روزی بفهمی،گرچه دوری ازخدا. "اما خدایت باتو نزدیک است". دعایت میکنم،روزی دلت بی کینه باشد،بی حسد. باعـــشق. بدانی جای اودرسینه های پاک ما پیداست.

متشکرم

سحر جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 11:38 ق.ظ http://sahar8.vba.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
65161

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد