شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

خودم وخودم

بزرگواران این مطلب قبلا رمز داشت
دلیلیشم این بود که تصویری از طراحیهام توی اون بود
به محضی که تصویر رو حذفش کردم عمومی شدوبعدشم یادم رفته
بود که رمزش رو بردارم

وبعضی بزرگوارن میگفتند چراین مطلب رمزداره
**************************
اخرش به اونیکه میخوای میرسی صبور باش ای دل
روزی هم قمریان عاشق نور وکبوتران عاشق باران
در وصف تونیز خواهند سرود که
او هم بال پرواز ش باز شد وپر کشید

نظرات 3 + ارسال نظر
... یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 10:31 ب.ظ

شهــادت حماسه ای ماندگاردرتاریخ بشریت است که عده ای حسرت رسیدن به آن رادارند،مکتبی پررمزوراز است که هرکسی قادربه گشودن اسراربی پایان آن نیست،شهــادت،پوشیدن جامه ی افتخاروفضیـلت،گام نهادن دروادی معرفـت،تکیه زدن برمسند بصیـرت،جان دادن درراه عـزت،سرسپردگی دربرابر ولایـت،رسیدن به ساحل فلاحـت،تسلیم شدن درمقابل الوهـیت،درس خواندن درمکتب ربوبـیت،تن ندادن به تکبرورخـوت،جلوه گاه عشق ومعـرفت،بهترین لحظه ی پرازحـلاوت،پرفروغ ترین شمع ابدیـت،رفیع ترین قله ی کرامت، ودر یک جمله میعادگاه فداکاری وسخـاوت است.
برگرفته از وبلاگ رنگین کمان /دروصف شهادت

الهه احساس دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 01:17 ق.ظ http://elaheyeehsas.blogfa.com

زندگی



آمدن

رفتن

دویدن

عشق ورزیدن،

در غم آدم نشستن،

پابه پای شادمانی های مردم پای کوبیدن،

آری

آری

زندگی این است،

زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست

گر بیفروزیش رقص شعله اش از هر کران پیداست

ورنه ، خاموش است و خاموشی گناه ماست .

زندگی را در ورای این عشقهها میدیدم ولی زندگی همین عشقهاست گاهی بین بهترینهای زمینی وگاهی بین زمینی ها واسمانیها ومن چه کنم که نه این عشق زمینی را درک کردم ونه عقلم یارای فهم عشق من خاکی با اسمانیا ن را دارد

کاترین دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 11:04 ب.ظ http://eioub.blogfa.com

.
خدایا !
کسی غیر از تو با من نیست …
خیالت از زمین راحت ، که حتی روز روشن نیست …
کسی اینجا نمیبینه ، که دنیا زیر چشماته !
یه عمره یادمون رفته ، زمین دار مکافاته !
فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه ها کردم !
که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم !
خدایا وقت برگشتن ، یه کم با من مدارا کن !
شنیدم گرمه آغوشت ، اگه میشه منم جا کن …

خدایا منم دراغوشت بگیر تا زمینهای ازشرم درامان باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد