شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

دلم یه کوچه میخواهد بی بن بست



دلم یک کوچه می خواهد...
بی بن بست...
وبارانی نم نم...
واویی که کمی وتنها کمی
درکم کند

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته ای به نام دختر سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 12:12 ب.ظ http://beauty-angel.blogfa.com/

سلام

چه قشنگ . این طوری خوبه

سلام علیکم متشکرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 02:03 ب.ظ

تا خدا هست تو را چاره درمانی هست
تا خدا هست تو را راه به پایانی هست

تا خدا هست دگر درد غم عشق نگو
تا خدا هست فرار از در زندانی هست

تا خدا هست خدا در نفست می پیچد
تا خدا هست در این نیمه تن جانی هست

تا خدا هست پریشان نشود خاطر من
تا خدا هست در این خانه نگهبانی هست

تا خدا هست نفس جلوه ای از ذات خداست
تا خدا هست خدا حضرت ربانی هست

تا خدا هست در این نیل مدد کاری هست
تا خدا هست تو را موسی عمرانی هست

تا خدا هست نفسهای شقایق جاریست
تا خدا هست محمد گل بستانی هست

وتا خدا هست................

مرگ سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 06:35 ب.ظ http://bitafavot1214.blogfa.com/

علیک السلام
دوست عزیز خیلی ممنون وسپاسگذارم[گل]
بابت حضورتون و نظر لطفتون نسبت به من حقیر بی نهایت سپاسگذارتون هستم[گل]
محتاج دعا هستم[گل]
یاعلی مدد...

خواهش مکنم عزیز دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد