شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

اتش گرفته دلم

خدایا قلبم اتش گرفته است ومأمن دردشده است

وقتی فیلم پیاده روی را می بینم

خجالت زده می شوم که چرا مرا دعوت نکردند

واین چرا را در وجود عاصی خودم می بینم

صلی الله علیک یا ابا عبدالله

نظرات 1 + ارسال نظر
حریم چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام علی الحسین وعلی امه وعلی ابائه
مولا جان دیری است در کوچه های تاریخ نام تو را بر زبان داریم وبعد از گذشت قرن ها هنوز سرمه ی خاک تو را توتیای چشم کرده ایم
اقا جان با قلم ناقصم وبا زبان قاصرم میخواهم بگویم خون سرخ تو هنوز هم ادامه دارد واز شهد شهود قیام تو هر روز هزاران لاله ی عاشق می روید .
راستی حال زینب چگونه است جانم به فدای زینبت ,بمیرم برای همه ی درد وزجری که اینروزها دارد تحمل می کند .
اربعینت رسید, چهل روز گذشت اما نمیدانم من هم گذشتم از تمام خودخواهی هایم از تمام نادانی هایم؟؟نمیدانم اقا
اقا جان مهر کربلایت شده آرام جانم واشک هایم را بر تربت نازنینت پیاده میکنم ,میدانم که کمترینم ولیاقتی ندارم اما
من ناچیز امید دارم نگاهی به من وامثال من هم داشته باشی .
حســــــــــــــــیــــــ ـــــــــنــــــ جانم
الهی بحق عمه سادات عجل لولیک الفرج

نوشته تان در وب شهدا اسمانی میشود.درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد