شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهداشرمنده ایم


آخرهای آذر بود که آمد. رفتم استقبالش
 گفت می‌رود پسرش را ببیند.
آمدیم دم در خانه‌شان. سپرد بمانم تا برگردد.
خیلی طول نکشید که برگشت ...
از در که آمد بیرون پرسیدم: علی آقا !
 گل پسرت را دیدی؟
گفت: آره
گفتم: حالا به تو رفته یا به مادرش؟
گفت: نمیدانم
تعجبم را که دیدادامه داد:من که صورتش را
نگاه نکردم، فقط بغلش کردم. همین!
انتظار هر جمله‌ای را داشتم، الّا این!
گفت:ترسیدم نگاهش کنم،محبتش نگذاردبرگردم

♥ هدیه به روح شهید علی شرفخانلو ♥

نظرات 1 + ارسال نظر
حریم جمعه 15 آبان 1394 ساعت 02:48 ب.ظ

شادی روح مطهرشون
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد