شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

خدایا ببخش


اشتباهم این بود
جای خدا
خودم رابه خودم سپردم!

تف به این
اعتماد به نفس…!
 خدایا ببخش گناهکارانی که کوبه
 درب شرمساری خودراباندازدنت میکوبند

نظرات 2 + ارسال نظر
حریم شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:14 ب.ظ

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّـهِ إِنَّ اللَّـهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ﴿٥٣﴾الزمر

بگو: «اى بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‏ اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را مى‏آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است. (53)زمر

گاهی ادم بخاطر گناهاش ناراحت میشه که یه بزرگی تمام اونها رو دیده وابروریزی از این بدترم میشه اخه با اینکه ستارالعیوبه ولی من چقدر باید پروباشم که نمیبینم همه چیزهای خوبی که بهم داده رو نعمتهاش رو

رها یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 09:12 ب.ظ

خییییلییییی قشنگ بوووود ...به دلم نشست ...چون زیادی به خودمون اعتماد میکنیم ...انگار یادمون رفته که ما کسی نیستیم ....

ای کاش بعد اینکه فهمیدیم که ماجرا چیه بازم میفهمیدیم وبر نمیگشتیم سراغ نفس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد