شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهید عبدالحسین برونسی


فقط یک آرزو دارم....!!!
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
گفت:
«توی دنیا بعد از شهادت فقط یک آرزو دارم:
 اونم اینکه تیر بخوره به گلوم».

تعجب کردیم.
بعد گفت:
«یک صحنه از عاشورا همیشه قلبمو آتیش می زنه؛
 بریده شدن گلوی حضرت علی اصغر»

والفجر یک بود که مجروح شد. یک تیرخورده بود به گلوش.
وقتی می بردنش عقب، داشت از گلوش خون می آمد.
می گفت:
آرزوی دیگه ای ندارم مگر شهادت.

نظرات 1 + ارسال نظر
آناهید پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 08:21 ب.ظ http://hermana.blogfa.com

سلام خیلی ممنون از پیشنهادتون راستش من خیلی امام حسین رو دوست دارم و خیلی بهشون ارادت دارم ولی بابت قالب چون زیاد وقت ندارم قالب انتخاب کنم وبو همین جوری ب حال خودش گذاشتم

متشکرم وان شالله که شفاعت اقا در روز حسرت ما رو هم در بر بگیره ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد