شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهید حاجی امینی


عاشق تصویر حاجی امینی هستم
بی سیم چی لشکر 27 محمدرسول الله
 

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق شهدا شنبه 4 مهر 1394 ساعت 11:55 ب.ظ http://ashegheshohada77.blogfa.com/

این شهید رو خیلی دوست دارم...
وصیت نامه فوق العاده زیبایی دارن...
اگه مطالعه نکردید بخونیدش حتما!!!!

فو ق العاده است وصیتنامه این شهید عزیز

دوست پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام و عرض ادب
جسارتا این عکسی ک گذاشتید روتوش شده است،و خون ریخته روی لباسش رو برداشتن یه قرمز تند کردن و کلا عکس رو خراب کردن،درحالیکه عکس اصلیش بسیار بسیار زیباتره... چ خوب میشه ک شما دوست عزیز هم عکس اصلی رو بذارید. بنده مدت طولانی‌ای بود ک دنبال صاحب این عکس بودم و از هرکس میپرسیدم نمی‌دوست. روی بنرها هم فقط تصویرش بود بدون نام. تو اینترنت هم هرچی زدم عکس شهید،شهدا،شهادت،جبهه... نبود ک نبود
تا اینکه چندروز پیش اتفاقی توی ترمینال عکسشو دیدم ک پایینش زده بود: امیر حاج‌امینی، بی‌سیم‌چی... ذوق‌مرگ شدم اون لحظه! هنوزم بیوگرافیشو نمیدونم.فقط میدونم مصداق کامل سخن شریعتی بزرگه، اونجا ک میگه: "یک شهید را نمی‌بینی ک چ شیرین و چ آرام می‌میرد؟! برای آنها ک ب روزمرگی خو کرده‌اند و با خود ماندگارند مرگ فاجعه ای هولناک و شوم و زوال است.گم شدن در نیستی است..."

بله ایشون شهید حاجی امینی هستند وتصویر اصلی رو هم دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد