شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

بسیجی


دیشب از چشمم بسیجی می چکید

ازتمام شب دوعیجی می چکید

محمدحسین جعفریان

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 11:38 ق.ظ http://eshgh-ghelam.blogfa.com/

سلام بر آقا سینای عزیز. به رسم ادب به وبلاگ قشنگتون سرزدم و لینکتان کردم . متشکرم از کامنتتون . باز هم منتظرتون هستم.
خدایا من همان بنده نافرمانم که شفای دلم را لب طاقچه فراموشی گذاشته ام و در کوچه پس کوچه های روزمرگی دنبال شفا و آرامش میگردم

خدایا مرا به خودم بازگردان

سلام وعرض ادب
خوش امدید به وب لاگ شهدا
چشم مای افتخاراست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد