شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

پابوس عشق

پابوس که مـی روم احســاس میکنم
حـالِ دلــــم قدم به قــدم بهتر می شود
انجاست که دلم هوایی می شود
انجاست که پنجره فولادش گره می خورد به دلم
گره از دلم باز میکند 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانی ها شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 10:51 ب.ظ

من دخیل التماس را به چشمت بسته ام
هشتمین دردانه زهرابه دادم میرسی ؟...

یا امام رضا بدامان برس درجایی که داد رسی نیست

حریم دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

آخ که چه قد دوست دارم خودم براتون بنویســــــــــم........

از گم شدن... از راه راست دور شدن....

ضامن اهو دارم شک میکنم نکنه از اهو هم برات کمتر بوده باشم

منی که فقط ادعام.... و تو مقامِ عمل....!!!!!!!!!!!!!!

امام رضا ع خودتـــــــــــ بهمون بصیرت و شناخت بده

هدیه ولادتت چی ازین بهتر

ضامن اهو میشود ضمانت مرا هم بکنی ...ضمانت کن تا گناهانمان را قبل از رفتن به سوی اویی که گفته است همه بسویش میروند ببخشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد