شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا

وقتی رضای من،
به رضای " توست "
من، امــان می گیرم ...

♥•°السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)

نظرات 2 + ارسال نظر
رها دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 09:31 ب.ظ

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)

اقا من هنوز منتظر دعوت نامه هستم که بیام .....دلم گرفته آقا ...

ان شالله که شما پابوس اقا خواهید رفت ومنم دعا میکنین

زهرا74 دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام به به به به قشنگ بود

السلام علیک یا امام رئوف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد