شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

شهادت امام کاظم علیه السلام را تسلیت میگوییم


نظرات 2 + ارسال نظر
حریم چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 10:02 ب.ظ

شهادت موسی الکاظم باب الحوائج شیعه را تسلیت عرض می کنم.

روایتى از امام کاظم علیه السلام نقل شده است که فرمود: کسى که هر روز به محاسبه نفس نمى پردازد، از ما نیست . (در صورتى که محاسبه کند) اگر عمل نیکویى از او سر زده باشد؛ از خداوند طلب زیادى اش کند و اگر عمل نادرستى از او سرزده باشد، استغفار نموده ، توبه کند.

خدایا کمکم کن برای توبه نصتوح

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام من به امامی که صیدِ زندان شد

میان اوج بلا کوه صبر و ایمان شد

سلام من به نمازی که حلقه ی زنجیر

به جای دانه ی تسبیح ،مونس آن شد

سلام من به نوایی که همچو آه علی

میان قعرِ سیه چالِ خصم پنهان شد

سلام من به مناجات و ذکر یا زهرا

که مَحرم دل سوزان او به زندان شد

السلام علیک یا موسی ابن جعفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد