شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

انقلاب حضرت مهدی عجالله تعالی فرجه الشریف


از حالا به بعد، تا انقلاب حضرت مهدى(عج)،

ادامه ‏دهنده ‏ى راه شهدا باشید. حسینعلى اربابى 

نظرات 1 + ارسال نظر
حریم قدس جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 12:26 ق.ظ

بسیار بد و ضعیفم و در مقابل گناه، یارای مقاومت ندارم؛ زیرا هنوز نشناختمت و حتی در راه شناختت نیز زحمت نکشیده ام؛ زیرا ضعیف و پایبند به این دنیایم و نمی توانم از خوشی ها و آسایش های محض و پوشالی این دنیا دل بکنم و در راه شناختت سختی کشم؛ سختی ای که پر از شیرینی و لذت است؛ ولی افسوس که این سختی و حلاوت نصیبم نمی گردد.

خالقا! تو را به خودت قسم، تو را به پیامبران و امامان زجر کشیده و معصومت قسم، بسیار عاشقم کن.

اگر چنین کنی که از دریای رحمت و کرامتت چیزی کاسته نمی شود و زیانی به تو نمی رسد.

همه آرزویم این است که ببینم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم، برسم به آرزویی

اگر چنین کنی، دیگر هیچ نخواهم؛ چون همه چیز دارم. می دانم اگر چنین کنی، از این بند، رهایی یافته و دیگر به سویت پر... .

خدایا! دل شکسته و مهربانم را مرنجان.

تو خود گفتی که به دل شکستگان نزدیکم؛ من نیز دل شکسته دارم.

به ان نوشته اول اضافه کنید نوشته مرا وبدانید که من نیز در برابر ذاتش ذوالجلالش فقط کوهی از شرمندگیم.دلم با گناه انسی گرفته واین الفت مرا به ناکجا اباد برده است خدایا فقط یک چیزویک حرف دارم بگویم ولاغیرکمک تا تا از اول شروع کنم که اگرتو کمک نکنی چه کسی که مرا درپناهش بگیرد.یا اله العاصین یا اله العصاین یا اله العاصین یا اله العاصین یا اله العصاین یا اله العاصین یا اله العاصین یا اله العصاین یا اله العاصین یا اله العاصین یا اله العصاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد