شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

دنـــــــــیـــــــای من به وسعت یک خیابان است!!!

        بــــُـــگذار

 

        هــرکــــــــــــــــه

 

               هــرچـــــــــــــــه

              کـه میخواهد بگوید !

              اصــــــــلا بــــُــــگذار

   دیــــوانــــه

         خطابــم کنند ...

 من باور دارم که دنیاگــِــرد نیست...

                                                 دنـــــــــیـــــــای من

           به وسعت یک خیابان است!!!

                                که...

        بــیــن الــحــــرمین

                                نام دا.رد ...!


نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 03:36 ب.ظ http://twelfh-imam.blogfa.com

سلام به وبلاگ منم سر بزن ونظرتو راجع به تبادل لینک بگوhttp://twelfh-imam.blogfa.com

چشم اقا شهاب گل با تبادل لینکم موافقم

»هربانی ها دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 10:59 ب.ظ

سر و سامان بدهی یا سر و سامان ببری

قلب من سوی شما میل تپیدن دارد

"ناصر رعیت نواز"

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد