شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

تشرف به محضر حضرت خورشید

مرحوم حاج محمد علی فشندی تهرانی تشرفاتی به طور مکرر به

محضر مقدس حضرت ولی عصر ( ارواحنا فداه) داشته اند و این

تشرف در مسجد مقدس جمکران اتفاق افتاده است :


در حیاط مسجد مقدس جمکران مشغول دعا و مناجات و

توسل به محضر حضرت بقیه الله (روحی فداه) بودم که ناگهان سیدی

با عظمت را دیدم با خود گفتم این سید از راه رسیده و شاید

تشنه باشد به طرف او رفتم و لیوان آبی که در دستم بود به

ایشان دادم . وقتی لیوان را به ایشان دادم از او خواستم

برای فرج امام زمان (عج الله تعالی فرحه الشریف) دعا بفرمانید.

ایشان پس از نوشیدن آب لیوان را به من پس داده و فرمودند:

شیعیان ما، به اندازه آب خوردنی ما را نمی خواهند

اگر بخواهند دعا می کنند و فرج ما می رسد.


تا این را فرمودند من نگاه کردم دیدم آن حضرت در

کنار ما نیستند و هر چه به اطراف نگاه کردم

اثری از ایشان ندیدم که ناگاه متوجه شدم

امام زمان (ارواحنا فداه) را ملاقات نموده ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد