شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

من میگم

دیدی بعضی از پست ها رو می گن کدوم

بازیگر رودوست داری؟!؟!

من میگم یادتونه کارگردانی بخاطر به به وچه چه

امریکاییها وجایزه اسکار چیکار کردخوارشد وذلیل شد؟

من میگم یادتونه یه دختر بازیگری بخاطر اینکه
دیده بشه چه فیلمهایی بازی کردبایه ادم صهیونیست
من میگم کدام بازیگر بخاطر اعتقاداتش حاضر شددیده نشه
ولی شهداازش راضی باشند 
ومن دیگر چیزی نمیگم تاخودتون قضاوت کنید
درمورد بازیگرا وهرچی ادم اونطوریه

*****************************

والان من نمیگم شما قضاوت کنید

  کدوم شهید رو میشناسی؟

  عاشق کدام شهید شدی؟
  میدونی در کدام منطقه عملیاتی اسمونی شدن؟
  میدونی برای چی رفتن؟
  میدونی اکثرشون جوان بودن؟

میدونی امریکا رو خوار وخفیف کردن؟

میدونی نگذاشتن ناموس ایرانیا به یغما بره؟

وبقیه اش رو شما بگین شما چی میدونین؟


نظرات 1 + ارسال نظر
گمگشته شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 03:51 ب.ظ

من میگم میدونی چقدر مظلوم رفتن؟میدونی خیلیاشون برنگشتن؟میدونی مادراشون هنوز چشم انتظارند؟میدونی خیلیاشون حتی یکبار بچشونو بغل نکردن؟میدونی آرامشی رو که الان داریم مدیون خون اونهاییم وگرنه الان مثل کشورای همسایمون....میدونی ما چیکار کردیم؟اصلا میدونی ما چقدر بی معرفتیم؟؟؟؟
عاشق حاج حسین خرازی که واقعا کم از گمنام ندارن...سردار فداکاری که حتی مهدیش رو ندید...فرمانده ای که تو عملیات های حساس بیت المقدس و خیبر و والفجر8 و کربلای5 چه جان فشانی هایی که نکرد...تو طلاییه علمدار شد و تو کربلای پنج به آرزوش رسید و شلمچه نقطه رهاییش شد...هنوز خیلی از سالگردشون نگذشته 8 اسفند سالگرد شهادتشون بود...اما الان خیلیا نمیشناسنشون متاسفانه....

ومن هیچی ندارم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد