شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

الهم عجل لولیک الفرج


☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼♡❤☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼

من دیگر نمی توانم پاسخگوی تنگیِ قلبم باشم ؛

حواله ام نکن به این در و آن در . .
دل من هم مانندِ انار ؛
فصل ندارد!
هر وقت تو بخندی، می شکفد . . .

جز تو دری نیست . . .
جز تو گشایشی نیست . . .

ای به فدای دل تنهای تو
"چقدر کم هستم"
چقدر برای "فدای تو شدن" کم هستم

☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼♡❤☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼


◄اللهم عجل لولیک الفرج►

نظرات 4 + ارسال نظر
بی نشــــــــــــــان شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 10:42 ق.ظ http://neda3-14.blogfa.com

سلام خدا قوت.
با آگهی استخدام به روزم و منتظر نظرات ارزشمند شما
التماس دعا

چشم حتما سر خواهم زد ومطلب شما را خواهم خواند

آسمان شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 10:43 ق.ظ http://asemangoon.persianblog.ir/

این دلنوشته چه دلنشین بود..متشکرم.

چو از دل براید لاجرم بر دل نشیند

مهربانی ها یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 11:57 ب.ظ

اللهم العجل لولیک الفرج بحق الاسماء الحسنی

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری

مهربانی ها دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 10:21 ب.ظ

روزی از این کویر. این برهـــــــــوت

ابر رحمت عبور خواهــد کرد

دل مارا که خشک و پژمرده است

همــــچو باغ بلور خواهد کرد

آه می آید او که لبخنــــــــــــــدش

عاشقان را صبـــور خواهد کرد

سینه ها را ز کینه خواهد شست

غصه ها را بدور خواهـــــد کرد

ومن باور دارم ان مرد روزی خواهد امد وتمام دنیا را با بوی گل نرگس پر خواهد کرد اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد