شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

دیدارازخانواده شهدا


رهبری که فقط ما داریم (2)
رؤیای صادقانه
یک وقت بدون اطّلاع وارد محله‏ای برای
دیدن خانواده شهیدی شدیم، دیدم محله
پر از جمعیت است و برای ورود مقام معظّم رهبری،
 گاو و گوسفند آماده کرده‏ اند.

آقا با دیدن صحنه ناراحت شدند و فرمودند:
مگر نگفتم مزاحم مردم نشوید
شکلک های محدثه
 
و دیدار من بدون اطّلاع قبلی باشد. ما عرض کردیم: آقا؛ از دفتر اطلاع نداده‏ اند. بالاخره آقا وارد منزل پدر شهید شدند و فرمودند: بگو ببینم چه کسی آمدن مرا به شما اطلاع داده است، آیا از دفتر اطلاع داده‏ اند؟ پدر شهید عرض کرد: نه آقا، من دیشب حاج آقا روح اللّه‏ (امام رحمه‏ الله ) را در خواب دیدم، پسرم علی‏رضا نیز در کنار امام رحمه ‏الله نشسته بود.

امام رحمه‏ الله رو به من کردند و فرمودند: فلانی، فردا شب مهمان عزیزی داری، از مهمانت پذیرایی کن. گفتم: مهمان من کیست؟ فرمود رهبر مهمان شما است. با تعجب گفتم رهبر می‏خواهد به خانه من بیاید؟! پسرم گفت: بله بابا، رهبر می‏خواهد به خانه ما بیاید، از ایشان پذیرایی کنید.

حجة الاسلام احمدی (از اساتید حوزه علمیه قم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد