شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

توبه



وقتی در تاریکی ها مرا خواندی که

اگر تو را برهانم با من می مانی؛

تو را از اندوه رهانیدم اما باز مرا

با دیگری در عشقت شریک کردی (انعام 63- 64).


این عادت دیرینه ات بوده است،

هرگاه که خوشحالت کردم از من روی

گردانیدی و رویت را آن طرفی کردی

و هر وقت سختی به تو رسید

از من ناامید شده ای. (اسرا 83).


آیا من برنداشتم از دوشت باری که

می شکست پشتت را ؟ (سوره شرح 2-3).


غیر از من خدایی ست که برایت

خدایی کرده است؟ (اعراف 59).


پس کجا می روی؟ (تکویر 26)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد