شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

تعریف از عبادات

 گاهی در کنار فامیل و دوستان، از کارهای خوب کیوان و عبادات

او تعریف می کردم و برایش دعا می کردم. همه ی آشنایان احسنت

می گفتند و برایش دعا می کردند، اما کیوان به شدت ناراحت می شد

و در عین احترام می گفت: « مادرجان!خواهش می کنم این حرف ها را نزنید،

می ترسم با این حرف های شما شیطان در وجود من حلول کند، و

این عبارات باور من شود. از شما خواهش می کنم از

این پس هرگز از من تعریف و ستایش مکن».   شهید کیوان آقا محمدقلی قدسی

3184c908.gif

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد