شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

ایت الله مجتهدی


»روزی در حرم امام رضا(ع) جوانی نزد من آمد و پرسید:
 اگر بخواهم زنگار دلم را پاک کنم باید چه کنم.؟
از این جوان و سؤالی که پرسید خیلی خوشم اومد. به او گفتم برای پاک کردن دلت چند راه ساده وجود دارد؛
 اول اینکه از قرائت قرآن مخصوصا سحرها غفلت نکن.
دیگر اینکه زیاد استغفار کن و یک راه دیگر که
 البته آن زمان به آن جوان نگفتم و الان به شما می‌گویم؛
محبت به بچه یتیم است.
تا می‌توانی به یتیمان محبت کن و دست نوازش بر سرشان بکش.
آیت الله «مجتهدی تهرانی»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد