شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

حضرت اقا

یکی از محافظ های آقا در حرم امام رضا (ع)
 روبروی ضریح،دو به دو با هم بودیم
گفتم از آقا چه خبر ؟
میگفت ما روزهای دوشنبه، ( این را میگفت و گریه میکرد )
می رویم
به خانواده شهدا سرکشی میکنیم .
 آقا می فرمودند به خانواده
شهدا نگویید که ما می آییم که به زحمت نیافتند .
یک ربع قبل آقا در ماشین هستند ما درب میزنیم
و میگوییم آقا می خواهند
تشریف بیاورند منزل و یک سلام و علیکی
 با مادر و پدر شهید نمایند .
یکبار رفتیم درب خانه دو شهید، من خودم رفتم
دیدم درب باز است و آب و جارو کرده اند. درب زدم
، مادر شهید آمدند دم درب و گفتند: آقا کــــــــــو ؟ گفتم: کدام آقا ؟
گفت : مقام معظم رهبری کجاست ؟
گفتم : شما از کجا می دانید ؟
شروع کرد به گریه کردن،
گفت دیشب خواب بچه هام را دیدم،
بچه ها آمدند گفتند
خوش بحالت، فردا سید علی می خواهد
 بیاید خانه تان .
اینجا که رسید، مقام معظم رهبری هم
رسیدند به درب خانه .
بعد مادر شهید گفت من خواب دیدم که امام هم تشریف آوردند و گفتند
فردا سید علی آقا می خواهند بیایند،
 ما هم تبریک می گوییم .
و یک مطلبی هم امام فرمودند و پیغام دادند
که من به شما بگویم .
مقام معظم رهبری فرمودند چه پیغامی !؟ مادر شهید گفتند :
امام فرمودند سلام ما را به سید علی آقا برسانید و به ایشان
بگویید اینقدر از خدا طلب مرگ نکن ! فرج نزدیک است انشاءالله .
آقا خیلی گریه کرد . . .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد