شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

فراز هایی از نامه دانشجو شهید آخوندی به مادرشدر شلمچه

 سلام به تمام دوستان . هر کس می خواد بدونه ما چه طور تو جنگ و تمام صحنه ها پیروز شدیم و     می شویم مطلب زیر را بخونه مخصوصا اونایی که میگن دشمن ما چه امکانات و سلاحهایی 

 

فراز هایی از نامه دانشجو شهید آخوندی به مادرشدر شلمچه

« مادرم شما خوب می دانید که رفتنم عاشقانه بود و علی رقم شناخت مشکلات این راه هرگز از حرکت باز نایستاده ام،همیشه در این لحظات آشفته بودم ، اما این بار اطمینان و آرامش عجیبی به سراغم آمد . آرزو های دنیوی از دلم رخت بربسته و هیچ چیز جز عشق و محبت به خدا و ائمه اطهار و امام امت در وجودم راه ندارد.حاظرم بار ها تکه تکه شوم اما دل امام امت شاد باشد .مادرم،هوشیار باشید که دنیا می گذرد ، هرچه هست آخرت است ........هرگز فراموش نکنید که این مسیر را دوست دارم و همیشه آرزویم رسیدن به فیض عظمای شهادت است. مادرم در حقم دعا کنید»

 

و اما قسمتی از نامه سرباز آمریکایی به مادرش در عراق

« سلام مامان! من از شما معذرت می خواهم که نتوانستم به شما تلفن کنم؛ چون آنها ۷ روز پیش تلفن ها را از اینجا بردند ........به همه بگو من حالم خوب است ، نمی دانم در این جنگ و در فکر جرج بوش چه می گذرد؛ شاید می خواهد مثل پدرش باشد ! او به خاطر هیچ ما را به اینجا فرستاده، به هر حال من به خاطر این موضوع خیلی ناراحتم.مامان! امیدوارم مردم نگذارند آن نادان بتواند هر کاری که دلش می خواهد بکند .
من از لحاظ روحی حالم خوب است ، فقط خیلی دلم برای شما ها دلم تنگ شده است ، من فقط بی صبرانه منتظرم به خانه بر گردم و زندگیم را ادامه دهم»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد