شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

گمنامی

ده ماه بود ازش خبری نداشتیم. مادرش می گفت« خرازی !

 پاشو برو ببین چی شد این بچه ؟زنده س ؟مرده س؟» می گفتم«کجا برم دنبالش آخه ؟ کار و زندگی دارم خانوم. 

جبهه یه وجب دو وجب نیس.از کجا پیداش کنم؟»

 رفته بودیم نماز جمعه. حاج آقا آخر خطبه ها گفتحسین خرازی را دعا کنید.

آمدم خانه. به مادرش گفتم.گفت« حسین ما رو می گفت؟ » گفتم« چی شده که امام جمعه هم می شناسدش؟»

نمی دانستیم فرمانده لشکر اصفهان است.

شهید حاج حسین خرازی

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق شهدا جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 03:25 ب.ظ http://ashegheshohada77.blogfa.com/

سلام...
اسوه شب شکاران،فخر طلایه داران،حسین خرازی!
شیفته ی شهادت بوده دل سلیمش...کرده ادای فرمان از طرف زعیمش...
به به از این مقام و موهبت عظیمش...
"قسمتی از نوحه آقای آهنگران برای شهید خرازی"

سلام وشهادت اخرین عاقبت بخیری است برای زمینیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد