شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

سلام بر تو ای حضرت عشق...

أَلسَّلامُ عَلَى الرَّأْسِ الْمَرْفُوعِ،

سلام برآن  سرِ بالاى نیزه رفته،

...سلام بر تو ای حضرت عشق...


دوستانم یک به یک برای دفاع از حرم خواهرت زینب می روند ومن تنها جا مانده ام ، میدانم بد هستم میدانم هیچ گاه خوب نبوده ام که بخواهم انرا برای خودم مثبت انگارم.اما ای امام عشق مگر من که بدترینم تو را دوست ندارم..جان خودم دوستت دارم جان خودم تو را میخواهم..ولی ابلیس مرا هیچگاه تنها نگذاشته است.همیشه وسوسه کرد ومن در مقابل وسوسه های او کوتاه امدم..یاحسین جان امروز روز دومی است که در کربلا کشتی ،وسفینه نجاتت پهلو گرفته است.مرا نیز دریاب.مرا نیز بخوان.شاید هنوز بارقه ای از عشق که ازطرف حضرتت بر سرزمین کویری ووجودم بتابدمن نیز ازاد شوم ازین بدعهدی که کردم وسرزمین خشک وگنه کارم به لطف تابش نور لطفت سرسبز شود وتوبه ای از سر پشیمانی بکنم که شاید گنه کاران را به دیار وحرم خواهرت راه نباشد ولی پشیمانان را میدانم راهی هست...یا حسین مرا نیز دریاب.دلتنگت شده ام حسین جان مرا بخاطر دوستانم ببخش نه بخاطر بدیهایی که در کارنامه اعمالم نوشته وتورا می ازارد.ای عشق مرا نیز خورشید باش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد