شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...
شـــهـــری درآســـمـــــان

شـــهـــری درآســـمـــــان

یاران؛ پای در راه نهیم که این راه رفتنی است و نه گفتنی ...

سالگرد شهادت

بسم الله الرحمن الرحیم
سالگرد اسمانی شدنت مبارک باد
وصیت نامه شهید
از خداوند خواسته ام تا گناهان کوچک وبزرگم را
 ببخشد وانگاه مرا بسوی خود فرا خواند وحال که به
 چنین فیضی ناٸل امده ام از خداوند سپاسگزارم
  
 از
 اینکه توانسته ام قطرات خون ناقابلی را که
در رگهای من بود به اسلام عزیز وجمهوری اسلامی ایران ،
 امام وامت شهید  پرورتقدیم وبه سهم خویش درخت تنومند
 جمهوری اسلامی را آبیاری وپایه های حکومت اسلامی را
 استوار سازم بسیار خوشحال هستم .مادرم وبرادرم
وخواهرانم از اینکه شمارا ترک کرده ام افسوس مخورید
 واگر من کشته شدم چیزی از دست نداده اید بلکه خدا
امانت خویش را گرفته است
مادرم وخواهرانم در مقابل دشمن گریه وزاری مکنید
تا دشمن شاد شوند من با افتخار به این راه
رفته ام  همان راهی که حسین (ع) پیمود .شما باید
افتخار کنید که امروز در مقابل خانواده شهدا
 سربلند هستید چون امروز این خانواده شهدا چشم
وچراغ این امت اسلامی وثمره این انقلاب هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد